متن رفیق تولدت مبارک طنز ، شعر و متن تبریک تولد خنده دار و باحال

 

متن رفیق تولدت مبارک طنز

متن رفیق تولدت مبارک طنز ، شعر و متن تبریک تولد خنده دار و باحال

متن رفیق تولدت مبارک طنز ، شعر و متن تبریک تولد خنده دار و باحال همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تولدت مبارک رفیق قدیمی طنز

تولدت مبارک

مرسی که برام دوستی هستی

که همیشه می تونم

روش حساب کنم …

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق

دمی با دوست به سر بردن

دو صد دنیا بها دارد

خوشا آنکس که در دنیا

رفیق با وفا دارد …

بیشتر بخوانید : شعر در مورد شستن دست ، شعر کودکانه در مورد شستن دست و صورت

متن رفیق قدیمی طنز

شادی با لبخند تو

شروع می شه

و لبخندت جهان را عوض می کنه

تولدت مبارک بهترین دوستم

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق قدیمی طنز

تنها گنجی

که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد !

دوست واقعیست

و تو بهترین گنجی . . .

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق

چند سال قبل

وقتی یه ستاره دنباله دار

دیدم آرزویی کردم این آرزو وقتی برآورده شد

که تو تصمیم گرفتی

رفیق من باشی تولدت مبارک!

بیشتر بخوانید : شعر در مورد قمار ، بازی و قمار عشق و زندگی و قمارباز بودن

متن رفیق قدیمی طنز

یه چیزایی

رو نباس از دست داد

مثل رفیق واقعی

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق قدیمی طنز

هرچی شمع های روی کیک تولدت بیشتر می شه

رابطه دوستی ما هم قوی تر می شه دوستی بین ما

فراز و نشیب های زیادی داشته اما عمیق و قوی تر شده

با آرزوی تولد بسیار شاد از طرف دوست وفادارت

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق

فقط دو تا رفیق صمیمی می تونن

هر دو حالشون بد باشه

ولی با کنار هم بودن

حال همو خوب کنن …

بیشتر بخوانید : شعر در مورد زرنگ بازی ، متن و پروفایل زرنگ بازی در آوردن و شعر زرنگی

متن رفیق قدیمی طنز

دوست خوبم

امیدوارم هر لحظه زندگیت مثل رابطه دوستی مون

شگفت انگیز و جذاب باشه تولدت مبارک!

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق قدیمی طنز

هی رفیق

بدون چتر کنارم قدم نزن،

خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است

که فکرش را میکنی

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق

فوووووووت ….. فووووووووت ….

فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت ….

بیا شمع ها رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

بیشتر بخوانید : شعر در مورد عینک ، خوش بینی و دودی و متن و عکس نوشته عینکی ها

متن رفیق قدیمی طنز

دوست آن دانم

که گیرد دست دوست

در پریشان حالی

و درماندگی

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق قدیمی طنز

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته هرجا باشے

دوووووستتتتت دارم تولدت مبارک بھترینم

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک رفیق

دلت آبی تر از دریا رفیقم

به کامت شادی دنیا رفیقم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .

بیشتر بخوانید : شعر در مورد صله رحم ، متن زیبا و شعر حافظ در مورد صله رحم برای کودکان

متن رفیق قدیمی طنز

“بهترین دوست من”

شیرین تر از کیک است

و پر حرارت تر از یک شمع

و امروز روز تولدش است

تولدت مبارک دوست خوبم!

Comments